onsdag 1 juli 2009

Vilket väder

gud va det regnade och åskade igår--det kom så mkt regn att vi fick tömma poolen på vatten - var rädd att den skulle gå sönder....
sålde lekstugan igår...fick ett roligt sms där köparen undrade om vi hade ankare till stugan..
vi hade ju kunnat sätta segel på den så hade de sluppit konka på den...hihi

M är av med ett par skor.. de har kanske guppat iväg igår.....

2 dagar tills jag har sem ... detta året har jag inte längtat efter sem FAKTISKT...kan ju vara för att jag bytat jobb och trivs jätte bra där.. så är nog fallet..
jag har jätte bra arbetskamrater men det finns en som jag saknar av hela mitt hjärta K

tänkte att vi kunde träffas i nästa vecka ....
saknar dig
känner väl inte igen dig nu när du varit så duktig och tappat så många kilo på vägen...

kramisar anneli

2 kommentarer:

karin sa...

Gulliga lilla du:) de blir aldrig de samma, men ja e så glad för din skull :)Vi hörs i veckan.....puss o kram !

karin sa...

Ja jobbar:( men har kväll på onsdag, så fm hade gått bra:) Ja ringer dej så vi kan bestämma. kramis